חברות גדולות? הכירו את Voicenter – פתרונות התקשורת שלכם

Voicenter

תקשורת היא מאז ומתמיד, אחד הרכיבים המרכזיים של פעילות עסקית. רכיב חיוני זה, זמין כיום בצורות משוכללות ביותר, אשר דוגמה בולטת שלהן, מספק הפתרון של חברת Voicenter. במה מדובר? מה מיוחד בפתרון זה? וכיצד הוא עשוי לסייע מאוד לחברות גדולות?

טכנולוגיה בהתפתחות מתמדת

התפתחות המחשוב בעסקים, הלכה יד ביד עם התפתחות התקשורת. הדבר מתבטא בין השאר, בהרחבת המונח Information Technology (IT) למונח Information and Communications Technology (או ICT). באמצעות שירות תקשורת מודרני ומתקדם, ניתן כיום להפיק מהתקשורת הרבה יותר, מכפי שניתן היה בעבר. למשה, הדבר פותח קשת אפשרויות רחבה ביותר ורבת תועלות.

רקע על החברה

Voicenter הוקמה בשנת 2007, על ידי ניצן גוטמן ושלומי גוטמן. היא מציעה מערכת טלפוניה מתוחכמת אשר משפרת את רמת התקשורת הארגונית בחברות גדולות. המערכת עצמה וכל ממשקי הניהול, מסכי המוניטור ומחוללי הדו"חות שלה, הם פרי פיתוח, אפיון ועיצוב של חברת Voicenter עצמה. זו היא החברה היחידה בישראל, אשר גם משווקת את שירותי התקשורת, גם מפתחת ומייצרת את הטכנולוגיה בעצמה וגם מחזיקה ברישיון ספק ISP מטעם משרד התקשורת. הטכנולוגיה שלה מעניקה ללקוחותיה יתרונות עסקיים רבים, כגון גמישות ויתירות גבוהים מהרגיל ובעיקר, שקט נפשי והתנהלות מול גורם אחד בלבד. בהתקנת והטמעת המערכת, יסייעו לכם מחלקת שירות לקוחות של החברה ומחלקת התפעול הטכני. Voicenter מציעה גם ציוד משלים, כגון טלפונים, אוזניות ונתבים מתקדמים.

עוד על המערכת

אלה כמה מאפיינים חשובים ומעניינים של מערכת Voicenter:

מענה מרכזי ויעיל – הפתרון מספק מענה אופטימאלי לצרכי הלקוחות. זאת, מאחר שהוא מהווה מערכת תקשורת מרכזית רב ערוצית, אשר ממוקדת בצרכים הישירים של משתמשי הקצה בפרט ושל הארגון בכלל. כמו כן, המערכת מייתרת את הצורך בשימוש במספר מערכות נפרדות ובכך, היא מאפשרת ללקוח לייעל תהליכים עסקיים וניהוליים כאחד.

 

קל וידידותי – מדובר במערכת מאוד ידידותית, כמעט מכל היבט אפשרי. זאת, בין השאר תודות לערכת API שזמינה לכל המעוניין. הדבר מתבטא בהטמעות ואינטגרציות מול יותר מעשרים מערכות מידע, פלטפורמות CRM ודפדפנים.

תקשורת איכותית ורציפות תפעולית – ענן הטלפוניה של Voicenter הוא הראשון והיחיד בישראל אשר כולל 5 חוות שרתים (Data Centers) נפרדות, שממוקמות בישראל, מדינות אירופה, ארה"ב, הונג-קונג ואוסטרליה. הדבר מאפשר לחברה לספק שירותי טלפוניה גלובליים, באיכות הגבוהה ביותר. זאת, כולל מנגנוני התאוששות מאסון (DRP), אשר שומרים על רציפות תפעולית.

מבחר יכולות שימושיות

המערכת של Voicenter כוללות יכולות שימושיות רבות. אלה כמה דוגמאות להמחשה:

IVR – מנגנון Interactive Voice Response, אשר באמצעותו ניתן להשיג ניתוב שיחות מתקדם. מנגנון זה, משפר את המענה ללקוחות וחוסך משאבים סביבו.

חייגן – שרות חייגן טלפון, אשר מייעל פעילויות שדורשות חיוג להיקף גדול של אנשים.

שיחות בחינם – שיחות פנימיות בתוך העסק בחינם.

הצפנת שיחות – יכולת קלה ויעילה להגן על התקשורת, באמצעות הצפנה.

שירותי מספור – שרות שעשוי להיות שימושי במיוחד, עבור חברות גדולות.

בנוסף – הקלטת שיחות, גיבוי שיחות, חיפוש בהקלטות ושיחות ועידה.

ניהול מרכזי, מידע מפורט

ניהול המערכת מתבצע במרוכז וגם ניתן לשמור ולנתח מידע שנצבר לגבי הפעילות לסוגיה השונים. לשם ההמחשה: ניתן לנהל את השלוחות השונות של המערכת באופן מרוכז ויעיל. כמו כן, אפשר לראות במרוכז מידע על זמני ההמתנה (למשל), בכדי להבין יותר לעומק מדוע הם גדולים וכיצד לשפר זאת.

לסיכום

כדאי לעסקים להכיר את המערכת שמציעה Voicenter ובמיוחד לחברות גדולות.

נגישות