מהמחיר ועד לתוצאות: כל מה שעסק צריך לדעת על קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל הוא אחד האלמנטים הכי חשובים שכל בעל עסק צריך להכיר על מנת להגדיל את ההכנסות שלו. במאמר הבא נסביר כמה עולה קידום אורגני, מה היתרונות שלו ואיך עושים את זה נכון.

מה המחיר לקידום אתרים?

המחיר לקידום האתרים בגוגל זו אחת הסוגיות שהכי מטרידות בעלי עסק. לפני הכל חשוב לנו לציין שאין תשובה אחת לשאלה הזו והמחיר עשוי להשתנות בהתאם להיקף העבודה שהעסק שלכם זקוק לו. עם זאת, יש בהחלט טווח מחירים נפוץ ומקובל שאנחנו ממליצים לכם להכיר אותו לפני שאתם פונים לקבל שירות של קידום אתרים בגוגל. באופן כלל נוכל לומר שעלות ממוצעת לקידום אורגני לחברה בסדר גודל בינוני הוא כ- 3000 ₪ בחודש.

מה זה קידום אתרים אורני?

יש שני סוגים של קידום אתרים, קידום אורגני וקידום ממומן. קידום ממומן הוא למעשה קידום שהתוצאות שלו מושפעות מכמות התקציב שתשקיעו. לעומת זאת, קידום אתרים אורגני הוא קידום טבעי שלא תמיד מושפע מכמות התקציב שאתם תקצו למשימה. מקדם האתרים יבצע סט רחב של פעולות, שעליהן נדבר מיד, על מנת להתברג באופן טבעי למעלה בתוצאות החיפוש של גוגל ולתת לו את התחושה שמדובר באתר רציני ואמין שיש לגוגל אינטרס להביא אותו לקדמת הבמה.

למה קידום אתרים אורגני טוב לעסק שלכם?

בשורה התחתונה, קידום אתרים אורגני מגדיל לכם את ההכנסה של העסק. איך זה קורה? מטרתו העיקרית של הקידום האורגני הוא שתופיעו כמה שיותר למעלה בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל. במצב כזה, אתם תביאו יותר תנועה של גולשים והסיכוי שהם יבצעו פעולה משמעותית באתר שלכם, כמו למשל רכישת מוצר או שליחת ליד עולה.

כמובן שמעבר ליתרון הזה יש מגוון רחב של יתרונות נוספים. קידום אורגני איכותי ממצב את העסק שלכם כאוטוריטה בתחום שבו הוא עוסק, בונה את המוניטין שלו וגורם לאנשים להאמין בו ולחזור אליו שוב ושוב. אגב, בניגוד לקידום הממומן, קידום אתרים אורגני הוא קידום שמאופיין בתוצאות ארוכות טווח ואם לא תורידו את הרגל מהגז אתם תוכלו לקצור את הפירות של הקידום הזה לאורך שנים.

מהמחיר ועד לתוצאות: כל מה שעסק צריך לדעת על קידום אתרים אורגני בגוגל

איך עושים קידום אורגני?

הגורם המקצועי שאמון על עבודת קידום האתרים הוא לא אחר מאשר מקדם אתרים. התפקיד שלו הוא לבצע מגוון רחב של פעולות שיגרמו לאתר שלכם להתברג טוב בגוגל. אחת הפעולות הראשונות שמקדם אתרים עושה כשהוא מקבל פרויקט כזה הוא כתיבת תוכן. התוכן הוא המלך ולא משנה כמה מקדם האתרים שלכם יהיה מקצועי ואיכותי, אם באתר שלכם לא יהיה מספיק תוכן גוגל פשוט לא ישים לב אליכם. יתרה מכך, התוכן צריך להיות מקצועי ואיכותי על מנת שהאתר שלכם יענה על צורכי הגולשים ולא יגרום להם לאכזבה.

מקדם האתרים יחקור את התחום שבו האתר שלכם עוסק ויעשה מחקר מילות מפתח, על מנת לדעת על אילו ביטויים כדאי לו להתחרות. בנוסף, מקדם האתרים ידאג לעשות כל הזמן אופטימיזציה לאתר על מנת שחוויית השימוש בו תהיה לא פחות ממושלמת. להביא טראפיק זה דבר אחד, אך אם לגולשים שלכם לא יהיה נוח לעשות פעולות בסיסיות באתר שלכם והדפים יעלו באיטיות, הם פשוט יבחרו.

לסיכום

קידום אורגני הוא אלמנט מאד חשוב בהצלחה העסקית שלכם ואנחנו ממליצים לכם שלא להקל ראש בנושא הזה. ככל שתשקיעו בקידום אורגני של האתר, כך הסיכוי שתגדילו את ההכנסות שלכם עולה.

נגישות