יבואני רכב: הכירו את תפנית

יבוא רכב זו התמחות מיוחדת בפני עצמו. האם מערכות המחשוב שלכם מתמחות גם כן? למה הכוונה? האם מערכות המחשוב שלכם מותאמות לניהול עסק מסוג זה, בצורה טובה מספיק? המערכת שנציג בפניכם בהסבר הקצר הבא, מספקת מענה מעניין לשאלה זו.

מענה אחד, לכל הדרוש לכם

תפנית של מטריקס, היא מערכת Enterprise Resource Planning, אשר מותאמת מראש עבור מגזרים שונים. במקרה שלכם – מגזר יבואני הרכב. לשם ההמחשה, בעזרת תפנית ניתן לנהל צוות אנשי מכירות רכב. תוכלו לנהל לידים ביעילות מכל מקור, לנהל מתן הצעות המחיר, לתאם נסיעות מבחן, לתאם פגישות עם לקוחות וכמובן גם לתאם הזמנות. כלומר, זהו פתרון לכל תהליכי מכירת רכב, אבל לא רק. כפי שתקראו עוד מעט, תפנית מספקת פתרון רחב ביותר, לכל צרכי הניהול של חברת יבוא רכב. חלקם ייחודיים לענף זה. אחרים גנריים ונמצאים בשימוש עסקים באשר הם. העיקר – קבלת פתרון כולל. הכול במקום אחד. מחירונים למשל – אין צורך שתנהלו אותם במערכת נפרדת או בגיליון אלקטרוני נפרד. מחירונים חיוניים לתהליכי המכירה כמובן ובעזרת תפנית תוכלו לנהל אותם בנוחות וביעילות מרבית. זאת, תוך התחשבות בהיבטים חיוניים, כגון החלטות יבואן רכב לגבי מבנה הדגם ובהיבטי מיסוי.

 

 

מעבר לניהול המכירות, תפנית מציעה ליבואני רכב גם:

לייבא ביעילות

אין יבוא רכב בלי… לייבא רכבים. אבל איך אתם מנהלים פעילות זו? בעזרת תפנית שמותאמת ליבואני רכב, תוכלו לנהל תהליכי יבוא רכב, בשיטת "ספר הזמנות" או בשיטה "כמותית". כמו כן, תוכלו לעקוב אחר מצב הרכבים, עוד משלב הכנתם למשלוח בחוץ לארץ, דרך תהליך המשלוח לארץ, עד כניסתם למלאי במחסני הערובה ("בונדדים"). תהליכי היבוא הם כמובן הליבה העסקית של כל עסק יבוא רכב ותפנית, כאמור, בנויה מראש למטרה זו.

CRM – ניהול קשרי לקוחות

בסופו של דבר, המטרה היא למכור רכבים והאינטראקציה שלכם מול לקוחותיכם חשובה ביותר. למטרה זו, תפנית מספקת מענה בדמות מודול יעיל של ניהול קשרי לקוחות (Customer Relationship Management). זהו סוג מודולים אופייני למערכות ERP. למרות שהוא לא ייחודי לעולם יבוא הרכב, CRM חשוב ביותר לכל עסק והוא בעל פוטנציאל גדול ביותר לייעול ולקידום עסקי.

ניהול שירות

אחרי שמכרתם ללקוח רכב, הסיפור לא נגמר כאן. תפנית תסייע לכם גם בניהול השרות. זאת, כולל ניהול הסכמי שרות, טכנאים ואנשי שטח. תוכלו לקבל דיווחים מהשטח מהטכנאים באמצעות אפליקציה מיוחדת. תוכלו לנהל במרוכז וביעילות קריאות שרות, על כל מחזור חייהן. עוד זמין ניהול מרכז שירות רכבים, כולל טיפול בקליטת הרכב במרכז השרות, טיפול בתורי לקוחות, בהפניית לקוחות למחלקה מתאימה, במתן הצעת מחיר, חשבון ללקוח, טיפול בתשלומים ושחרור הרכב. כמו כן, תפנית מספקת כלים לניהול מחסן של מרכז שרות, כולל ניהול מלאי בזמן אמת.

חלקי המערכת רבים ולא ניתן לפרט אותם כאן במלואם, אך הם כוללים גם

  • ניהול לוגיסטיקה ושרשרת אספקה – זהו תחום ניהולי וותיק וחשוב מאוד, אשר תפנית מסייעת להשתלט עליו בצורה שיטתית ויעילה.
  • ניהול פיננסי – אין ניהול עסקי יעיל, ללא ניהול כספי יעיל. תפנית עומדת לצידכם גם בכך.
  • ניהול חשבונות מול ספקים – כולל שימוש במסופונים לניהול המלאי.

לסיכום

אם כך, כיצד תנהלו את עסק יבוא הרכב שלכם? התשובה לכך משתנה בין חברה לחברה. בכל מקרה, כדאי לכם מאוד, להכיר את עולם ה-ERP ובאופן ספציפי, את הפתרון המיוחד שמציעה חברת מטריקס – תפנית.

נגישות