קידום באינסטגרם לבתי מלון: כל הסיבות שלכם להשקיע ברשת החברתית הפופולרית

עסקי המלונאות הם לא קלים. מדובר על עסקים עם תנודתיות רבה וחוסר ביטחון במכירות. למלונות יש גם הרבה מאד תחרות מצד מלונות אחרים כמו גם דירות להשכרה בפלטפורמות שונות. משום כך, יש חשיבות רבה לשיווק דיגיטלי של מלונות וזה כולל כמובן גם את הרשתות החברתיות השונות. אחת מהן היא כמובן אינסטגרם אשר ביססה לה מקום של כבוד בשנים האחרונות וכיום היא פועלת תחת בעלות של חברת האם פייסבוק. לרשת הזאת יש קהל משתמשים הנמדד במיליארדים והיא נפוצה על פני כל גיל. בואו נצלול ונגלה יחד מדוע הקידום באינסטגרם הוא נכון לכם כמנהלי או בעלים של מלון באילת.

עוקבים רבים – שגרירים רבים למלון באילת

חשוב להבין כיצד פועלות הרשתות החברתיות בכלל ואינסטגרם בפרט. לכל הדפים העסקיים יש עוקבים. אלו משתמשים שבחרו לעקוב מרצונם החופשי אחר הדף מכיוון שהתכנים בו מעניינים אותם. הפלטפורמה מציגה תכנים שונים מהדף העסקי לעוקבים וככל שיש יותר מהם, החשיפה תעלה. בנוסף, מספר עוקבים רב מאותת לאלגוריתם אשר מנהל את החשיפות שמדובר בתוכן טוב והוא מציע אותו גם למי שלא עוקב. הוספת עוקבים באינסטגרם היא אם כן מטרה עליונה בניהול של דף המלון שלכם. ניתן לרכוש עוקבים מחברה מקצועית וכך לעודד את החשיפה של התכנים שלכם. אנשים אשר מחפשים חופשה באילת יחשפו לתכנים שלכם ורבים מהם יהפכו לעוקבים בעקבות זאת. כמובן שרכישה של עוקבים היא רק הצעד הראשון, בואו נראה מה עוד צריך יהיה לעשות בכדי להביא יותר אורחים אליכם למלון.

קידום באינסטגרם לבתי מלון: כל הסיבות שלכם להשקיע ברשת החברתית הפופולרית

אינסטגרם – השער הווירטואלי למלון באילת

מי שמחפש חופשה באילת, מחפש מקום שנראה טוב, שהוא מלא בחיים ובאנשים שעושים שמח ונהנים. את כל החוויה הזאת אנחנו בטוחים שהמלון שלכם יודע להציע למי שמגיע לאילת. הרעיון בניהול הדף שלכם באינסטגרם הוא להעביר את החוויה למי שצופה בתכנים. זה אומר:

יצירה של תמונות וסרטונים ברמה טכנית הכי גבוהה שיש

מומלץ לשכור את שירותיהם של צלמים אשר מנוסים בצילום מבנים ובתי מלון כי יש לזה משמעויות מבחינת הציוד הנדרש, בייחוד העדשות וציוד התאורה.

הקפדה על כל פרט

בעת הצילום לפוסטים ופרסומים באינסטגרם, תהיו חייבים לחשוב על הפרטים הקטנים. נכון שאנשים אוהבים לראות את הבריכה היפה שלכם אבל הורים לילדים גם רוצים לראות שהמתקנים לילדים הם בטוחים לשימוש ונראים במצב חדש. אם אתם מצלמים את החניות, שימו לב לדאוג שהן מלאות במכוניות יפות אבל לא מלאות מידי כך שנראה שאין אצלכם חניה. בחדרים, הקפידו לצלם את הנוף אל הים האדום או אל העיר אילת באופן הכי מחמיא שניתן.

שימוש בפורמטים השונים

באינסטגרם יש כמה פורמטים שונים. פוסטים רגילים צריכים להיות מאד מושקעים. סרטונים ארוכים יכולים לכלול הסברים מפרטים, ראיונות או אפילו תיעוד של אירועים שונים במלון. הסטורי מאפשר לכם לשים תכנים יותר חופשיים כגון היכרות יותר אישית עם הצוות או צילומים מניידים של האורחים. ביחד, כל התכנים הללו בונים חשבון אינסטגרם עשיר אשר כל אחד מוצא בו את מבוקשו.

האופן שבו אינסטגרם מציג תכנים יכול מאד להתאים לקידום מלון ובטח בעיר כל כך יפה כמו אילת. במלון יש הרבה הזדמנויות ליצור תכנים פוטוגניים ומושכים אבל זכרו שמעל לכל נדרשת עוד מעלה אחת והיא יצירתיות. אם תדעו ליצור תכנים אשר יש בהם חידוש והם מציעים זוויות חדשות, תזכו בעוקבים רבים ואיתם יגיעו גם ההזמנות למלון.

נגישות