על האש ברמה אחרת: כך תארגנו ערב ברביקיו כיפי ומהנה

אם אתם רוצים לארגן על האש ברמה אחרת, הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נסביר איך מארגנים ברביקיו חלומי ומה חשוב לבדוק לפני שקובעים תאריך ומזמינים את החברים.

בחרו נתחים איכותיים

אם אתם רוצים שהפיקניק שלכם באמת יהיה מושלם, אתם צריכים לבחור בנתחים מעולים ואיכותיים שיהפכו את הפיקניק לבלתי נשכח. אחד מהנתחים הללו הוא סקירט סטייק, נתח שמגיע מהחלק התחתון של הפרה מתחת לצלעות. הנתח עצמו הוא דק ומכיל מעט שומן וזו בדיוק הסיבה שלא צריך לבשל אותו לאורך זמן. מה זה אומר בפועל? שאתם זורקים אותו על הגריל לכמה דקות ונגמר הסיפור. את הנתח סקירט סטייק אפשר למצוא במעדני גורמה, מעדנייה איכותית מאוד שמציעה מגוון רחב של נתחים מעולים שישדרגו לכם את הפיקניק.

בחרו בלוקיישן מתאים

לפני שאתם ממהרים לתכנן את הפיקניק ולהכין רשימות, אנחנו ממליצים לכם לבחור לוקיישן. את הלוקיישן תבחרו לפי האופי של האירוע והמשתתפים בו. לדוגמה, אם אתם חברה צעירים ואנחנו מדרים על עונת הקיץ, תוכלו אפילו לעשות את זה בחוף הים. אם זה פחות מתאים לכם ואתם מעדיפים תנאים קצת יותר נוחים, אנחנו ממליצים לכם לבחור בלוקיישן ייעודי לפיקניקים, שבו תוכלו כמובן להשתמש בשירותים של המקום, מים לשטיפת ידיים וכלים, מנגלים מוכנים לשימוש ועוד.

בררו מה מזג האוויר

לפני שאתם ממהרים לקבוע תאריך לפיקניק, אנחנו ממליצים לכם לברר מה מזג האוויר הצפוי. כמובן שאם צפוי גשם בתאריך של הפיקניק, מומלץ לדחות אותו כי זה פשוט לא ילך. אם צפויות רוחות חזקות ביום של הפיקניק קחו בחשבון שזה הולך להיות אירוע פחות נעים, מה גם שבמצבים כאלה הסיכוי להתפתחות של שריפה הוא גבוה יותר. בכל אופן, מומלץ לעשות את הפיקניק כשמזג האוויר בחוץ רגוע כדי שתוכלו ליהנות ממנו כמה שיותר.

 

 

התארגנו על שתייה טובה

הבשר שאתם מביאים יכול להיות איכותי במיוחד, אך אם לא תתארגנו על שתייה טובה לא עשיתם בזה שום דבר. הכינו רשימה של שתייה איכותית לפיקניק, מומלץ אפילו לברר עם המשתתפים מה הם אוהבים לשתות. אנחנו ממליצים לכם לא לשכוח להצטייד ביין טוב, עדיף יין לבן או אפילו בוויסקי משובח זה הולך מצוין עם בשר על האש. מה שכן, אם אתם מביאים אלכוהול, וודאו מראש שמי ששותה לא נוהג כדי שכולם יגיעו הביתה בשלום.

הביאו מחצלות וכיסאות

זה מאוד לא נוח לשבת על הרצפה במשך שעות, לכן אנחנו ממליצים לכם להתארגן מראש על מחצלת וכיסאות. הטיפ הזה נכון במיוחד אם יש משתתפים מבוגרים בפיקניק או ילדים קטנים. אתם לא רוצים שהתינוק שלכם יזחל על הקרקע, זה מאוד לא נעים. אפשר להתארגן גם על פופים ומזרנים, אם אתם באמת רוצים להרגיש בבית.

האזינו למוזיקה טובה

האמת היא שאין פיקניק מושלם בלי מוזיקה טובה. בסופו של דבר, המוזיקה היא זו שתכריע האם האווירה בפיקניק תהיה טובה וקלילה, או כבדה ומשעממת. תוכלו כמובן להכין פלייליסט מראש לפי הטעם של המשתתפים, לעשות קריוקי או להאזין לרדיו. אפשר להאזין רדיו גלי צהל לדוגמה, שם תוכלו למצוא את המוזיקה הכי טובה ולהפוך את הפיקניק שלכם ללא פחות ממושלם. אין בעיות קליטה, הכל אונליין באיכות טובה מאוד, שווה לבדוק.

לסיכום

אם אתם רוצים שהפיקניק שלכם יהיה מושלם אתם צריכים ליישם את הטיפים שהצגנו במאמר זה. דאגו לפחות לבשר איכותי ומוזיקה טובה ואתם ממש בדרך הנכונה.

נגישות